Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Ένα κουτί με φρούτα και λαχανικά στην πόρτα μου.

Η νέα μου "συνήθεια" λέγεται biobox. Είναι ένα κουτί με φρέσκα βιολογικά φρούτα και λαχανικά που ...έρχεται στην πόρτα μου κάθε εβδομάδα. Το ανακάλυψα στο internet και είπα να το δοκιμάσω.

Το πρώτο μου biobox!

Η ιδέα μου άρεσε πολύ: φρέσκα, βιολογικά φρούτα και λαχανικά εποχής με παράδοση στο σπίτι. Επέλεξα το μικρό biobox που είναι 1-2 ατόμων. Στην αρχή φοβήθηκα μήπως δεν μου φτάσει, αλλά τελικά είδα ότι μου περίσσεψε κιόλας! Σε περίπτωση που δεν μου φτάσουν τα φρούτα και τα λαχανικά, μπορώ να παραγγείλω σε μεγαλύτερο μέγεθος. Αν δεν μου αρέσει κάτι, μπορώ να ζητήσω να μην περιλαμβάνεται, ή αν θέλω κάτι συγκεκριμένο, κοιτάζω τον κατάλογο με τα φρούτα και τα λαχανικά και επιλέγω αυτά που μου αρέσουν. Εγώ, πάντως, προτιμώ να το αφήνω για ...έκπληξη και περιμένω να δω τι θα έχει το επόμενο κουτί.

Το σημερινό μου biobox
Το επέλεξα γιατί...

  1. έχω τα φρούτα και τα λαχανικά της εβδομάδας στο σπίτι μου χωρίς να βγω να ψωνίσω
  2. είναι φρέσκα, εποχής, βιολογικά και καλύτερης ποιότητας από αυτά που αγόραζα στο super market
  3. με βοηθά να κάνω σωστότερη διατροφή και καλύτερη διαχείριση των γευμάτων μου
  4. μου αρέσει που κάθε φορά είναι έκπληξη το περιεχόμενό του
  5. η τιμή του είναι προσιτή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου