Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Εύκολη και νόστιμη "κρέπα" διαίτης

Την ιδέα μου την έδωσε χτες το βράδυ ο φίλος μου, την ώρα που τρώγαμε wrap και του έλεγα τι νόστιμη είναι αυτή η λεπτή πίτα ολικής άλεσης. "Μπορείς να κάνεις και κρέπα με αυτό" μου είπε και από χτες ήξερα πως σήμερα το πρωινό μου θα είναι αυτό.

Λεπτή πίτα ολικής άλεσης με μαγιονέζα, σολομό, ντομάτα, μαρούλι και αγγούρι.

Πήρα λοιπόν μία λεπτή πίτα ολικής άλεσης.


Την άλειψα με ταχίνι με κακάο.

Το ταχίνι με κακάο έχει γεύση μερέντας και είναι υγιεινό.
Εμένα μου αρέσει περισσότερο από τη μερέντα, έχει πιο φυσική γεύση.

Έσπασα ένα καρύδι, το θρυμμάτισα στο γουδί και πασπάλισα την "κρέπα" με την καρυδόψιχα.

Την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω με σπιτική μαρμελάδα φράουλα.
Η "κρέπα" είναι έτοιμη, καλή όρεξη!

Θα δοκιμάσω να προσθέσω και φράουλες!


2 σχόλια:

Penelope Poly είπε...

mprabo lixouditsa mou <3

Chrys Poly είπε...

Σήμερα το πρωί έφτιαξα μία τέτοια "κρέπα", η οποία ήταν τέλεια! Ζέστανα την πίτα στην τοστιέρα, έβαλα ταχίνι με κακάο το οποίο έλιωσε και πρόσθεσα λεπτές φέτες φράουλας. Ήταν απίστευτα νόστιμο! :)

Δημοσίευση σχολίου