Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Καλέ πώς έγινα αφρατούλα;

Δεν γεννήθηκα αφρατούλα. Ούτε ήμουν... αφράτο παιδάκι. Το αντίθετο μάλιστα. Ήμουν ένα φυσιολογικό παιδάκι που έτρωγε όπως όλα τα παιδάκια και έπαιζε όπως όλα τα παιδάκια. Έκανε διάφορα αθλήματα, όπως όλα τα παιδάκια, αλλά αυτό που του άρεσε περισσότερο ήταν η κολύμβηση.

Όπως πολλές έφηβες, νόμιζα ότι ήμουν χοντρή.
Τώρα εύχομαι να ήμουν η "χοντρή" του τότε!

Ναι, υπήρξε η εποχή που όχι απλώς είχα φυσιολογικότατο βάρος, αλλά ήμουν και γυμνασμένη. Και, όπως πολλές έφηβες, νόμιζα ότι ήμουν χοντρή. Τώρα εύχομαι να ήμουν η "χοντρή" του τότε!

Ούτε που κατάλαβα πως έγινα... αφρατούλα. Έγινε σταδιακά, δεν ξύπνησα ένα πρωί με παραπάνω κιλά. Δεν έκανα κάτι και έγινα αφρατούλα. Αυτό ακριβώς. Δεν έκανα κάτι. Δεν έκανα τίποτα. Ήμουν στον αυτόματο πιλότο. Σπούδαζα, δούλευα, διασκέδαζα, δεν με απασχολούσε η διατροφή μου ούτε η φυσική μου κατάσταση. Είχα πάει σε έναν διαιτολόγο, αλλά δεν "μπορούσα" να ζοριστώ. Στην πραγματικότητα δεν ήθελα να κοπιάσω. Προσπάθησα λιγάκι, αλλά έπειτα τα παράτησα.

Έπειτα άρχισα να εργάζομαι από το σπίτι, να βγαίνω λιγότερο και να τρώω περισσότερο junk food. Τότε παραέγινα... αφρατούλα. Είχα προσπαθήσει να ακολουθήσω μία σωστή διατροφή αλλά πάλι χωρίς αποτέλεσμα. Μέχρι που το 2014, με τη βοήθεια της διαιτολόγου μου, άρχισα να αλλάζω τις συνήθειές μου. Ήθελα να αλλάξω. Βαρέθηκα τα περιττά κιλά, τα ρούχα που δεν μου έκαναν ή δεν έδειχναν όμορφα πάνω μου, την κακή φυσική μου κατάσταση και ανησύχησα για πρώτη φορά για την υγεία μου. Όχι, δεν έπαθα τίποτα, ευτυχώς, αλλά πρώτη φορά ανησύχησα πραγματικά. Και με επιμονή, κατάφερα να αλλάξω κάποιες κακές συνήθειες. Και το 2015 συνεχίζω!

Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία! :)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου