Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Ο σύμμαχος της δίαιτας.

Για να χάσεις βάρος και να το διατηρήσεις, δεν αρκεί να προσέχεις τη διατροφή σου. Απαραίτητος βοηθός είναι η άσκηση. Το έχω διαβάσει, το έχω ακούσει, μου το λέει η διαιτολόγος μου αλλά το έχω δει και η ίδια στην πράξη. Όταν, ξεκινώντας το πρόγραμμα διατροφής, άρχισα να κάνω γυμναστική, έβλεπα σιγά σιγά τα κιλά μου να πέφτουν. Τί υπέροχα! Με το που σταμάτησα να γυμνάζομαι συστηματικά, σταμάτησα να χάνω και βάρος. Τώρα που άρχισα ξανά να γυμνάζομαι, έχασα ξανά βάρος. Και ένιωσα τόσο υπέροχα, επιτέλους η ζυγαριά ξεκόλλησε μετά από τόσο καιρό! Είναι απλό.

Αυτό που δεν είναι απλό, είναι το να το κάνεις. Να βρεις το χρόνο, αλλά κυρίως τη διάθεση για να το κάνεις. Λένε "τρώγοντας σου έρχεται η όρεξη". Πάντα μου την έδινε αυτή η φράση! Αλλά στο θέμα της γυμναστικής ισχύει. Ακόμα και νωρίς το πρωί, με την τσίμπλα στο μάτι, προτού φάω πρωινό και πιω καφέ, αν κάνω γυμναστική μου ανεβαίνει η διάθεση και αποκτώ ενέργεια!

Τις προηγούμενες εβδομάδες προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου να κάνει γυμναστική. Αλλά δεν με άκουγα. Σκέφτηκα να γραφτώ σε κάποιο γυμναστήριο μπας και λυπηθώ τα χρήματα που θα δίνω. Αλλά το είχα κάνει στο παρελθόν και δεν είχε λειτουργήσει. Είπα να γραφτώ σε κάποια τάξη για αεροβική άσκηση, χορό zumba ή κάτι παρόμοιο, ώστε να το εντάξω στο καθημερινό μου πρόγραμμα και να μην έχω δικαιολογίες. Είναι το μάθημά μου και θα πρέπει να πηγαίνω. Αλλά τα γυμναστήρια και οι σχολές χορού στην περιοχή μου είναι ακριβά. Έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το Xbox Kinect για να κάνω zumba και σπορ στο σπίτι. Άλλωστε γι'αυτό το είχα αγοράσει, και εκείνο απλά σκονιζόταν. 

Είναι πραγματικά πολύ ωραίο, κάνεις γυμναστική και διασκεδάζεις!
Μέχρι που μου χάλασε η τηλεόραση. Και χωρίς τηλεόραση δεν έχει Xbox. Μέχρι να την επισκευάσω ή να πάρω καινούρια, δεν έχει zumba. Η μόνη επιλογή που είχα για την ώρα, ήταν να βγαίνω έξω και να περπατάω. Και αυτό κάνω τώρα. Κάθε μέρα (σχεδόν!) βγαίνω το πρωί και περπατάω. Δεν κάνω κάτι το σπουδαίο, λίγο έντονο περπάτημα στην αρχή και πιο χαλαρό στο τέλος. Από εκεί που φοβόμουν την μέρα που θα ζυγιστώ, τώρα ανυπομονώ, γιατί θέλω να δω αν θα έχω χάσει! :)

2 σχόλια:

Αννα είπε...

Mια χαρά τα λες αλλά εγώ και η άσκηση δεν έχουμε καλή σχέση. Το μόνο που κάνω είναι περπάτημα και προσπαθώ να είναι έντονο. Κάποιες μέρες φεύγοντας απο το σχολείο αντί να πάρω το λεωφορείο πάω με τα πόδια στον ηλεκτρικό. Περίπου 35 λεπτά κάνω και ειναι 3 χιλιόμετρα. Κάνω και άλλο 1,5 αλλά σπαστό. Παρά τίποτα κάτι είναι και αυτό. Σε ευχαριστώ για τις ευχές για τη γιορτή μου...Θα σου στείλω μέηλ να τα πούμε πιο αναλυτικά.
Φιλια

Chrys Poly είπε...

Μια χαρά άσκηση κάνεις! Δεν χρειάζεται ντε και καλά να τρέχουμε ή να κάνουμε μαραθώνιους! Εγώ, αυτό που περιγράφεις, περίπου 3 χιλιόμετρα και περίπου 35 λεπτά, αυτό κάνω! Βγαίνω έξω σχεδόν κάθε μέρα και περπατάω για περίπου μισή ώρα κάνοντας σχεδόν 3 χιλιόμετρα.

Είναι ακόμα νωρίς για να πω ότι έχω δημιουργήσει μία νέα συνήθεια, αυτό θα το πω όταν θα περάσουν αρκετές εβδομάδες. Αλλά είδα ότι:
1. άρχισα να χάνω βάρος
2. αν δεν το κάνω όταν ξεκινάω τη μέρα μου, δεν το κάνω καθόλου
3. αν δεν το κάνω μία μέρα μου λείπει και αυτό δεν το περίμενα

Θα περιμένω το mail σου, φιλιά! :)

Δημοσίευση σχολίου