Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Τα καλά νέα της ημέρας: μέρος δεύτερο

Παρά τις υπενθυμίσεις, παρά τα e-mail και τα sms, από την Δευτέρα, μονάχα σήμερα έκανα λίγη γυμναστική. Έβαλα μουσικούλα και χόρεψα για περίπου 40 λεπτά. Μάλλον θα έπρεπε να το μετονομάσω στα "καλά νέα της εβδομάδας" μετά από τόσες μέρες.

Κάθε μέρα έλεγα "σήμερα θα κάνω γυμναστική", αλλά το πρωί έλεγα "θα κάνω το απόγευμα", το απόγευμα έλεγα "σε λίγο", πιο μετά έλεγα "να τελειώσω αυτό που κάνω και μετά" και στο τέλος βράδιαζε και έλεγα "δεν πειράζει, αύριο". Έτσι αντί για κάθε μέρα, που ήθελα, γυμνάστηκα μόνο 2 φορές αυτή την εβδομάδα.

Σίγουρα από το τίποτα είναι καλύτερο, έστω και αυτό, αλλά εγώ θέλω να αφιερώνω ένα τριαντάλεπτο, αν όχι κάθε μέρα, τουλάχιστον κάθε δεύτερη μέρα. Θα τα καταφέρω άραγε την επόμενη εβδομάδα; Έχω και αυτό κρύωμα, που δε λέει να περάσει, και όσο να' ναι επηρεάζει την διάθεσή μου για γυμναστική. (Την όρεξή μου για το φαγητό γιατί δεν επηρεάζει, αναρωτιέμαι! Και στον πυρετό να ψήνομαι, κανονικά θα πεινάω!)

Την επόμενη εβδομάδα θα προσπαθήσω να αφιερώσω κάθε μέρα λίγο χρόνο για σωματική άσκηση. Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να αποκτήσω μία νέα συνήθεια από την μια μέρα στην άλλη, αλλά προσπαθήσω. Έστω οι δύο φορές αυτής της εβδομάδας να γίνουν τρεις μέσα στην επόμενη.

Γιατί πρέπει να γυμνάζομαι, έστω και λίγο, κάθε μέρα:

1. γιατί η γυμναστική θα κάνει καλό στην υγεία μου
2. γιατί θα μειωθούν οι πιθανότητες να αποκτήσω κάποιες παθήσεις
3. γιατί θα βελτιώσει τον μεταβολισμό μου
4. γιατί θα μεγαλώσουν οι αντοχές μου
5. γιατί θα κάνει καλό και στο μυαλό μου, όχι μόνο στο σώμα μου
και τέλος...

...γιατί τα αθλητικά μου παπούτσια δεν τα αγόρασα για να τα χαίρεται η ντουλάπα!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου