Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Καλό ξεκίνημα!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Δευτέρα σήμερα, η μέρα που πολλοί προτιμούν για να ξεκινήσουν δίαιτα. "Από Δευτέρα δίαιτα!", έτσι δεν λένε;

Αντί να ξεκινήσω δίαιτα, αποφάσισα να δημιουργήσω το "Ημερολόγιο μιας αφρατούλας". Θέλω να χάσω βάρος, αλλά δεν θέλω να κάνω δίαιτα. Δεν μου αρέσει καθόλου ο τίτλος "δίαιτα". Τον έχω συνδυάσει με την πείνα, την στέρηση των απολαύσεων, την υποχρεωτική κατανάλωση τροφών που δεν μου αρέσουν και τους περιορισμούς. Θέλω να χάσω βάρος αλλά περισσότερο θέλω να αλλάξω τον τρόπο διατροφής μου για πάντα. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος μου είναι να χάσω βάρος, ο μακροπρόθεσμος είναι να κάνω έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Για πάντα!

Εδώ θα μοιραστώ τις σκέψεις μου, τις απόψεις μου και τις εμπειρίες μου στην προσπάθειά μου να επιτύχω τους στόχους μου. Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας σκέψεις, απόψεις και εμπειρίες και να συζητήσουμε, να μάθουμε νέα πράγματα, να ανοίξουμε τους ορίζοντές μας.

Καλή αρχή να έχουμε!

2 σχόλια:

Αννα είπε...

Αχ και εγώ όλο λέω και όλο το αφήνω...Αλήθεια κάτι μου έκανε κλικ τώρα...Λέω να αρχίσω ( ναι απο Δευτέρα, είμαι με πυρετό και δεν δεν είμαι σε φάση)
Ειχα κάνει και παλιά προσπάθεια με διαιτολόγο αλλά απο καθαρά δική μου βλακεία πήρα ξανά τα κιλά και πρώτη φορά έχω φτάσει εκεί που είμαι τώρα....
Καλή μας επιτυχία λοιπόν με αργά και σταθερά βήματα.Το θέμα είναι να αλλάξω στάση απέναντι στο φαγητό...Ουφ

Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα

Chrys Poly είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Άννα, κι εγώ χάρηκα! Θα συμφωνήσω ιδιαίτερα με την φράση σου "Το θέμα είναι να αλλάξω στάση απέναντι στο φαγητό..." γιατί αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Να αλλάξω τον τρόπο διατροφής μου, αφού δυσκολεύομαι να κάνω δίαιτα. Να μην πάω κόντρα στον εαυτό μου, αλλά να συμφιλιωθώ με την αδυναμία μου στο φαγητό ώστε να την ελέγξω. Καλή μας επιτυχία λοιπόν και περαστικά σου!

Δημοσίευση σχολίου