Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Αγαπημένο μου ημερολόγιο...καλημέρα!

Σήμερα είναι η δεύτερη μέρα που ξυπνάω νωρίς, τακτοποιώ λιγάκι καθώς ετοιμάζω πρωινό, παίρνω το πρωινό μου καθώς βλέπω πρωινή ενημέρωση, ετοιμάζω τον καφέ μου και τον πίνω στον υπολογιστή ξεκινώντας την δουλειά. Εξαίρεση σήμερα που πίνω τον καφέ μου γράφοντας στο blog.
Και μου αρέσει τόοοσο πολύ αυτό το πρωινό ξύπνημα! Αρκεί να έχω κοιμηθεί νωρίς το προηγούμενο βράδυ! Θέλω πολύ να κρατήσω αυτή την συνήθεια!


Αν αργήσω να ξυπνήσω δεν θα προλάβω να φάω πρωινό.
Αν δεν φάω πρωινό θα πίνω τον καφέ μου μέχρι το μεσημέρι.
Αν πίνω τον καφέ μου μέχρι το μεσημέρι θα πείνάσω αργά το μεσημέρι.
Αν πεινάσω αργά το μεσημέρι χωρίς να έχω φάει κάτι όλη μέρα είναι σίγουρο ότι θα φάω πολύ και άσχημα.
Να γιατί χαίρομαι τόσο πολύ που ξυπνάω νωρίς και τρώω πρωινό!

Αυτές τις ημέρες δυστυχώς έφαγα αρκετή σοκολάτα. Έφαγα έναν σοκολατένιο Άγιο Βασίλη, δύο σοκολατένια χριστουγεννιάτικα στολίδια και κάθε μέρα ένα κομματάκι από το σοκολατένιο ημερολόγιο. Ναι, αυτό που έχουν τα παιδάκια και μετράνε αντίστροφα τις ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα! Μου είναι πολύ δύσκολο να αντισταθώ στις σοκολατένιες λιχουδιές. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνω είναι να μην έχω! Τελικά φρόντισα για αυτό...τρώγοντάς τες!

Όσες φορές έχω αγοράσει σοκολάτα γάλακτος για να έχω για γλυκά ή για ...ώρα ανάγκης την έχω φάει πριν την ώρα της!
Γι'αυτό φροντίζω να έχω πάντα σοκολάτα υγείας και λευκή σοκολάτα, τις οποίες δεν μου αρέσει να τρώω σκέτες, που όμως μπορώ να χρησιμοποιήσω σε γλυκά! Και σε ...ώρα ανάγκης τρώω ένα δυο κομμάτια και δεν θέλω άλλο!

Εκτός του ότι λατρεύω τις σοκολατένιες -και όχι μόνο- λιχουδιές, δεν τρελαίνομαι ιδαίτερα για τα φρούτα. Ευτυχώς έχω βρει λύση για αυτό και τα... πίνω! Έχω πάρει έναν τέλειο αποχυμωτή, στον οποίο τα ρίχνω όπως είναι, με τη φλούδα και τα κουκούτσια! Φυσικά ξεφλουδίζω μπανάνες και εσπεριδοειδή, αλλά δεν είναι μεγάλος κόπος! Και ο χυμός που βγάζει είναι πεντανόστιμος! Έχω βάλει στόχο να πίνω έναν χυμό κάθε μέρα. Γιατί φρούτο με τον παραδοσιακό τρόπο σπάνια θα φάω.

Προσπαθώ να υιοθετήσω κάποιες υγεινές συνήθειες και να αλλάξω γενικά τον τρόπο διατροφής μου. Κάποια πράγματα που για άλλους είναι δεδομένα, όπως η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, λογικών μερίδων και η μικρή κατανάλωση όχι και τόσο υγιεινών τροφών, για μένα είναι το ζητούμενο και κάνω προσπάθεια για να το πετύχω. Δεν βάζω έναν στόχο-βουνό, π.χ. από αύριο δίαιτα και κομμένα όλα, γιατί είναι σίγουρο ότι δεν θα τον πετύχω. Ή θα τον πετύχω ελάχιστα ή για λίγο και μετά πάλι τα ίδια. Γι' αυτό νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι αποτυγχάνουν στην προσπάθειά τους να αδυνατίσουν. Δεν είναι δυνατόν να αλλάξεις μέσα σε μία μέρα τις συνήθειες μιας ολόκληρης ζωής. Ίσως να υπάρχουν και άνθρωποι που να μπορούν και να το έχουν κάνει, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι η πλειονότητα. Εμένα για παράδειγμα, μου συνέβη με το κάπνισμα. Κάπνιζα για περίπου 10 χρόνια από την εφηβεία μου. Και ένα πρωί, ξύπνησα χωρίς να θέλω να καπνίσω. Και από τότε δεν ξανακάπνισα, χωρίς να κάνω καμία προσπάθεια, ούτε να παλέψω για αυτό. Τέλειο! Μακάρι να γινόταν το ίδιο και με την διατροφή μου! Να ξυπνήσω ένα πρωί και να μην θέλω να τρώω ανθυγιεινά...


Καλό υπόλοιπο ημέρας να έχουμε!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου